Bo można inaczej: reklama na gadżetach

Bo można inaczej: reklama na gadżetach

Nie przez przypadek jesteś na naszej stronie, prawda? Na pewno szukasz oryginalnych sposobów na radzenie sobie z różnymi problemami życia codziennego. Dziś podejmujemy temat unikatowej reklamy. Zapraszamy do czytania!

Wszędzie logo!

Dokładnie tak – logo Twojej marki powinno być widoczne praktycznie wszędzie. Już nie tylko długopisy wchodzą w grę – w dość okazjonalnej cenie możesz zlecić produkcję kubków, smyczy czy notesów lub kalendarzy. Dobrze jest mieć także etykiety samoprzylepne, którymi okleić możesz katalogi z oferowanymi produktami, które codziennie wręczasz klientom. Adres na etykiecie łatwo pozwoli im trafić do Ciebie z powrotem, gdy zdecydują się na zakup; trudniej zgubić katalog niż wizytówkę. Do tego koszt wykonania takich etykiet również nie jest drogi, a naklejki możesz nakleić na praktycznie wszystko.

Gdzie jeszcze może znaleźć się logo Twojej firmy? Dziś gadżety firmowe to znacznie więcej, niż praktyczne urozmaicenie wyposażenia Twojego biura – wyjdź ze swoją firmą do ludzi. Wykorzystaj do tego na przykład torby reklamowe z logo, które zabierać możesz na zakupy. To bardzo dobry sposób na to, by zwiększyć świadomość ludzi odnośnie do Twojej marki – część z nas jest wzrokowcami, którym logo rzucają się w oczy.

Więcej niż reklama

Reklama nie zrobi się sama i nie zadziała bez Twojej kreatywności i poświęcenia – jeśli zależy Ci na tym, by zbudować pozytywny wizerunek swojej nowej firmy od zera, dołóż do tego wszelkich starań, a nawet... sam stań się reklamą! Zainwestuj w dobrej jakości koszulki z własnym nadrukiem. Możesz nosić je w pracy lub zamówić produkcję kilku sztuk dla swoich pracowników. Sam widzisz, że naprawdę warto pójść o krok dalej i nie kończyć reklamy na gadżetach biurowych takich jak długopisy.

Dzięki tym akcesoriom nie tylko dasz się zapamiętać. Przede wszystkim zbudujesz wizerunek własnej firmy, którą jesteś przecież i Ty sam. Nie zapomnij tylko dołączyć do tej reklamy szczerego uśmiechu. Każdy wie, że to najlepsza reklama na świecie.