Jak wypromować prywatny hotelik dla psów?

Prowadzisz hotel dla psów lub pensjonat, a może schronisko? Jeżeli tak, na pewno zależy Ci na tym, by Twoi podopieczni mieli się w nim dobrze oraz by rozreklamować dla nich swoją działalność. Jak to zrobić? Podpowiadamy!

Współpraca agencyjna

Schronisko albo hotelik dla psów nastawia się głównie na gości lokalnych. Dlatego o ile szeroka promocja w sieci ma mniejsze znaczenie, o tyle dobrze jest dotrzeć do klientów miejscowych. Promuj więc swoją szczytną działalność nie tylko w sieci, ale i lokalnie, możesz również nawiązać współpracę z odpowiednią agencją, sprawdzi się każda agencja reklamowa (Legnica, Wrocław i inne miasta, w większości miast w Polsce działalność prowadzą właśnie takie podmioty). W ramach współpracy możesz skorzystać z oferty reklamy na bannerach lub w komunikacji miejskiej, dzięki czemu więcej osób dowie się o Twojej pracy!

Możesz też oszczędnie!

Współpraca agencyjna bywa jednak kosztowna. O ile prowadzimy prestiżowy hotel czy pensjonat, będzie nas na nią stać, ale w przypadku schroniska, wiadomo, że większość kosztów pochłaniać będzie utrzymanie miejskich piesków. Legowiska dla psów, karma, środki czystości oraz opieka weterynaryjna są kosztowne same w sobie, dlatego jasne jest, by zmniejszyć koszta.

Na szczęście prowadzenie konta na Instagramie czy Facebooku kosztuje tylko nas czas. A w ramach reklamy miejskiej warto wykorzystać sztukę cardmaking – aby wyprodukować chwytliwe ulotki, wizytówki albo zaproszenia oraz broszurki z informacjami o stanie schroniska. Pomóc mogą Ci inni, na przykład uczniowie szkół lub wolontariusze. Edukacja i pomoc w ramach rekreacji! Czy może być coś lepszego?

Spróbuj też zgłosić się o pomoc w prowadzeniu wolontariatu do odpowiednich podmiotów miejskich, urzędów oraz podmiotów unijnych. Na prowadzenie schroniska przysługiwać Ci mogą dodatkowe fundusze, o które warto się starać. Powodzenia!