Sprzedaż książki - krok po kroku
Chociaż coraz więcej mówi się o ogłupieniu społeczeństwa przez wszelkiego rodzaju technologie, to jednak wiele osób cały czas spędza czas na czytaniu książek. Zapach papieru przy każdym otwarciu naszej ulubionej lektury to uczucie, które bardzo trudno do czegokolwiek porównać.
Kanał dystrybucji
Dlatego tak istotne jest dowiedzenie się, w jaki sposób powinno się właściwie sprzedawać książki. Wbrew pozorom, jest to znacznie trudniejsze niż samo napisanie. Trzeba zarówno wypromować samego autora, jak również fabułę. Dodatkowo, w związku z rosnącym zainteresowaniem szeroko rozumianej branży e-commerce trzeba również wybrać taki sklep z książkami, który będzie w stanie przeprowadzić sprzedaż zarówno klasyczną, jak również w przestrzeni online. Również należy pamiętać o tym, żeby rozróżnić promocję dla różnych rodzajów książek. Będziemy chcieli dotrzeć do innego klienta w przypadku, gdy mamy do zaoferowania biografię sportowca, a do zupełnie innego w przypadku romantycznej prozy.
Jakość w dotyku
Zanim jednak książka wyląduje na półce sklepowej(zarówno tej w księgarni, jak i w Internecie) to musi ona zostać także wydrukowana. Nie używa się do tego standardowych drukarek spotykanych w domach i biurach, tylko znacznie większych i znacznie bardziej wydajnych urządzeń. Również różnice możemy dostrzec w samym tuszu. Przy tworzeniu książek używa się znacznie mocniejszych materiałów, takich jak farby Sun Chemical. Bez wątpienia stanowi to znacznie większe wyzwanie, niż wydrukowanie kilkunastu stron projektu do pracy, czy też do szkoły.
Pasja na pierwszym miejscu
Kwestie techniczne i sprzedażowe to bardzo ważny aspekt, jednak trzeba pamiętać o najważniejszym, czyli o pomyśle oraz jego realizacji. Biorąc pod uwagę, jak wiele projektów w różnych dziedzinach życia upada przez brak realizacji, być może to jest klucz do powstawania wielu książek. Dlatego też należy przygotować się na wiele poświęceń oraz nieprzespanych godzin, dzięki czemu powieść, biografia, czy też zbiór wierszy może ujrzeć światło dzienne.